Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Sezon rajdowy 2003

Treść

Miał być teatrem jednego aktora, a okazał się wzorcowym przykładem na to jak nieprzewidywalnym i fantastycznym sportem są rajdy samochodowe.
Rozpoczęło się wszystko zgodnie z przewidywaniem, rajd Elmot wygrywa L.Kuzaj dysponując najlepszym samochodem Subaru Impreza WRC S8 i największym doświadczeniem w stawce, drugi S.Frycz, za nim MICHAŁ BĘBENEK. I tak miało być do końca sezonu, a tu....Rajd Polski wypadek na trzecim kilometrze OS 1, rajd Rzeszowski wypadek za metą lotna OS 2 i rajd Śląski na którym odmówiła współpracy z zawodnikiem Impreza WRC. Po drodze były jeszcze dwa zwycięstwa na Kormoranie i w Warszawie, ale dały one jedynie trzecie miejsce w generalce L.Kuzajowi. W tych okolicznościach Mistrzem Polski zostaje nieoczekiwanie lecz zupełnie zasłużenie T.Czopik. Dysponując słabszym samochodem potrafił wykorzystać pecha rywali i dowieść do końca sezonu pierwszy w karierze tytuł Mistrza Polski RSMP 2003.
W N-ce walka o tytul miała roztrzygnąć się między trojką zawodników: S.Fryczem, Z. Gabrysiem oraz „naszą” załogą MICHAŁEM i GRZEGORZEM BĘBENEK. Potwierdził to rajd Elmot na którym „nasi” cięli się na sekundy z S.Fryczem. Rajd wygrywa Frycz, MICHAŁ i GRZEGORZ są tuż za nimi. Sytuacja powtarza się na rajdzie Polskim, na Kormoranie „nasi” pokazali, jak należy podróżować Lancerem na szutrach. Wygrywają z ogromną przewagą 3 minut nad S.Fryczem,pomimo 2 letniej przerwy w jeździe na luźnych nawierzchniach. I nadszedł w końcu rajd Rzeszowski, jak się okazało to on rozstrzygnął o losach tytułu w N-ce 2003. Niewielki błąd załogi z Bochni na OS 6, gdzie opuszczają drogę i urywają koło nie pozwala im na kontynuowanie rajdu. Rajd wygrywa Frycz przed M. Lubiakiem. Na Śląskim, tradycyjnie walka rozegrała się między zawodnikami „ Kulig Promotion”. Fantastyczny finisz BĘBENKÓW na ostatnim oesie pozwolił odnieś im cenne zwycięstwo z Sebastianem na jego terenie. Warszawski, kończący sezon 2003 pada łupem „naszych BĘBNÓW” co gwarantuje im tytuł v-ce MISTRZÓW POLSKI w gr. N. Mistrzem zostaje Sebastian Frycz.
Jaki będzie kolejny sezon- 2004? Pomimo zakazu używania aut WRC zapowiada się bardzo ciekawie. Leszek Kuzaj zasiądzie za kierownicą Subaru Imprezy Sti gr. N, za nim stado Lancerów z Z.Gabrysiem, M.Sołowowem, M.Lubiakiem, M.Pelikańskim i oczywiście „naszymi” MICHAŁEM i GRZEGORZEM. Kto zdobędzie tytuł Mistrza? Mocno wierzymy że będzie to załoga braci BĘBENKÓW. A więc BĘBNY – jedziemy po tytuł !!!!

www.bebenek.pl

Autor: KOSIU